Friday, June 09, 2006

1. New anti-terminal SILLY coffee cup collection

Silly coffe cup collection

18 Comments:

Blogger Phil T. Rich said...

ja, končno nekaj kar dobro butne...

2:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Čestitam za kampanjo!

Ali bo mogoče skodelice tudi kupiti?

1:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

zamisel je krasna in močna, čestitam tudi vsem oblikovalcem in oblikovalkam...in ja, tudi mene zanima , kdaj in kje bo možno kupiti skodelice...

7:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

odlično.

2:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Skodelice bodo naprodaj, po razstavi v Ljubljani, ki bo predvidoma v drugi polovici avgusta in prvi polovici septembra. Ovsem vas bomo obvescali na tem blogu.

6:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Še to: Zbiramo predloge kaj naraviti z dobičkom od prodaje skodelic?
Predlagajte.....

6:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pomoje tudi če vsi nehamo piti njegovo kavo, ga ne bo nič prizadelo. Če bi pa nehali piti vso italijansko kavo, bi bilo pa to drugo. Sam kaj nam pa potem ostane? Pozdrav, Rok

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

zanimiva akcija... vprašanje pa je, če je dovolj močna do bodo ljudje zaradi nje nehali piti illy kavo. saj je to glavno sporočilo akcije, ali pač?
petra, lj.

2:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Akcija je imenitna - čestitke silly teamu! Dobiček od skodelic? Ga bo kaj? Morda nameniti podobnim akcijam v prihodnosti?
Glede učinka: take akcije pripovedujejo izjemno prepričljivo. In neprimerno bolj kot Illy izjave ali pa izjave cenjenih politikov, ki jim itak ne verjame nihče več. Vprašanje ki e meni zastavlja: kako narediti takšne akcije zares GLASNE? Katera firma si danes upa izpostaviti, kot se je Beneton/Toscani pred leti? Kako preglasiti politično korektnost, ki danes preplavlja vse, skoraj vse?

8:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

bravo. v bistvu sem se prvo vprašala, kdo sponzorira kampanjo, a na koncu ugotovila, da v bistvu ni važno, ker gre za svetel cilj... čestitke!

1:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

naty: kampanjo sponzoriramo vsi, ki v njej sodelujemo sami z svojim delom... ceprav sponzorstvo verjetno v tem primeru ni prava beseda...

anonymus: ce bo dobicek, bomo vidli, interes za skodelice je vsekakor zelo velik. tvoja ideja, da oblikujemo fond za tovrstne kampanje v prihodnje in vanj namenimo dobicek od prodaje skodelic je fina...

take kampanja bi lahko bila se glasnejsa ce bi vsi, ki nas tale problematika dotice stopili skupaj in sirili po vseh svojih kanalih...

sicer pa tudi mene zanima, kdaj se bo v sloveniji naslo podjetje, ki bo upalo kometirati druzbeno realnost, kot je to pocel benetton..

ne vem pa tocno kaj je razlog, da v slvoeniji do sedaj se ni bilo priblizka...
politicna korektnost? dolgocasnost odlocevalcev? neznanje? slovenskost?
hmm...

6:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dobro ste to naredili. Zanima me, ali je kaj odmevov? Sicer sem videl, da ste prišli na TV v Dnevnik - to je dobro. Kaj pa politiki, ekologi, se vam kaj pridružujejo?

6:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

anonymus: pletemo mreze, ceprav nimamo intenc se povezovati s politiki...
kampanja se pojavlja v tiskanih medijih, kot si opazil tudi na televiziji in seveda potuje po spletu.
feedbacka je kar nekaj.... po mejlu in ustno...

mislim, da je kampanja se kar na zacetku... bomo vidli kje se bo ustavila...

ce kopga zanima sodelovanje...dobrodosli...

6:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

v zastavljeno problematiko se je poglobil tudi študent ALU Miha Kunc in nam poslal naslednji zanimivi rešitvi z naslovom "Killy":
- skodelica
- krožnik

pošljite ali pa kar objavite vaše ideje tudi vi sami, saj so izjemno dobrodošle.

2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

plavala v Piranu n razmišljala o tem, kako je morje resnično lepo in pomembno. vsedla sem se v galerijo, pila kavo, ne illy.

1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

hi guys,
your cups are beautiful.
i posted your image and linked your blog on mine www.morbin.it

ciao a tutti

enrico

8:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

zgleda, da so skodelice trmaste - prav tako pa tudi illy. pa, da vidimo....

2:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

ujizgotcBravo! Točno to je bila moja reakcija, ko sem prvič slišala, da je g. Illy zelo zraven pri terminalu in evo..., zgodilo se je. Samo hudič je v tem, da človek ne ve, katero kavo strežejo po lokalih; ko jo naročiš in dobiš je že prepozno - mogoče bi pomagal kak seznamček odjemalcev te kave...??
Skodelice pa seveda čimprej v proizvodnjo!

5:43 AM  

Post a Comment

<< Home

frontpage hit counter